Mitől tudsz mindig a topon lenni?

Úgy van ez veled is, mint a telefonoddal. Vannak dolgok, amik sokat visznek az aksiból, vannak amik keveset. Ha nem töltöd, lemerül. Ha nagy az adatforgalom, vagy nincs szabad háttértár, akadoznak a dolgok. Ha vírusos lesz, bizonyos programok nem működnek rendesen.

Sokan vannak, akik pontosan tudják, hogyan kell a telefonjukat karban tartani, de arról fogalmuk sincs, magukat hogyan kéne. Pedig ugyanolyan egyszerű kis gyakorlati dolgok ezek, mint hogy a telefonodat felrakod töltőre, néha frissítesz, néha törölsz felesleges cuccokat, néha vírusirtasz, néha meg újraindítasz.

energiaszint gyakgyűjt

 

Mi az, ami a te aksidat meríti és égeti az energiád?

Minden fizikai mozgással járó tevékenység és minden szellemi munka. Minden olyan helyzet, amit érzelmileg nehezen tudsz kezelni – vagyis a stressz. A stressz sok kis apró kényelmetlenségből áll össze, de biztos te is tapasztalod, mekkorára tud nőni időnként. Ez mind rendben is van, hogy ezek a dolgok energiát követelnek tőlünk – a mi nem mindegy, hogy mennyit.

Ugyanis ha a napi teendőkre, munkára és stresszelésre elmegy az összes energia, mi marad arra, hogy éljünk, és élvezzük az életet? Mi marad az örömnek?

 

Mi az, ami a te aksidat tölti és emeli az energiád?

Elsősorban az alvás és az evés, aztán a mozgás és aktív pihenés, ami a fizikai testnek energiát ad. Ám a test nem csak a fizikai testből áll, tartozik hozzá egy energiatest is: a csakrák, meridiánok és az aura tartozik ide legszorosabban. Ha nem hiszel az ilyesmiben, a saját energiaszinted változásait akkor is érzed, és ezt nem csak az alvás – evés – mozgás befolyásolja. Vannak dolgok, amik ezen kívül is feldobnak: egy jó könyv, film vagy zene, olyan helyen lenni ahol szeretsz, olyan emberekkel együtt lenni, akikkel szeretsz. Ide tartozik az is, ha valami számodra kedves hobbival foglalkozol, vagy ha egyszerűen csak észreveszed az apró szépségeket, örömöket a hétköznapokban.

Minél több ilyesmit csinálsz tudatosan, annál magasabb az energiaszinted, annál hatékonyabban tudod megoldani a napi dolgokat, és annál több energiád marad az élet örömére.

 

Mit tudsz tenni akkor, hogy mindig a topon legyél?

Két dolgot: az egyik, hogy megtanulod minél hatékonyabban megelőzni és kezelni a stresszt, a másik, hogy megtanulsz olyan módszereket, amik a lehető legmagasabbra viszik az energiaszinted.

Az energiaszint egyrészt függ a testünk állapotától (kipihentség, teherbírás, stb.) és e mellett függ olyan nem kézzelfogható dolgoktól is, mint az érzéseink, a gondolataink, és természetesen az energiaáramlás. Bár ezek nem látható dolgok, mégis a testünkön keresztül van róla tapasztalatunk – például arról, hogy a stressz hatására még a legtalpraesettebb ember is leblokkol néha.

 

Vannak olyan egyszerű gyakorlatok, amik segítenek megszüntetni a stresszt, visszaállítani és újraindítani az optimális működést, és tovább emelni az energiaszinted.

 

Ha az energiaszinted magas, jobb lesz a hangulatod, kiegyensúlyozottabb és vidámabb leszel, könnyedébben tudsz reagálni a váratlan helyzetekre, és a tested is egészségesebb lesz. Te magad is befolyásolhatod a saját energiaszinted – egyrészt a tested, másrészt a gondolataid segítségével. A boldogságod és az egészséged leginkább rajtad múlik.

Az Energiaszint emelő gyakorlatgyűjtemény 48 + 1 gyakorlata testi, mozgásos gyakorlatokon és gondolati, figyelemirányítós gyakorlatokon keresztül segít abban, hogy a topon legyél – mindig.

MEGNÉZEM MIT TUD EZ A GYŰJTEMÉNY

 

Mitől tudsz mindig a topon lenni?
Cimke: